werk en werk en chillen - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Robbie Maas - WaarBenJij.nu werk en werk en chillen - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van Robbie Maas - WaarBenJij.nu

werk en werk en chillen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robbie

05 Januari 2009 | Wit-Rusland, Minsk

hoi allemaal lang geleden maar doe veel via de meel en ben veel aant werk. de komende 3 weken werk ik elke avond bij Marks (chique restaurant)en 5 dagen in de week van 6 uur in de icecreambar. Dus ben per week 2 middagen vrij. Maar verdien veel geld nu dus dat is goed en het is in een hele mooie omgeving dus als ik pauze heb zit ik aan het strand of tussen de twee baantjes in ga ik surfen of zwemmen. Ik heb het heel erg naar mn zin en iedereen is heel vriendelijk. in mn vrije tijd ga ik vissen of met Tim en Chamile en andere Franse vrienden chillen, bbqen, biertje drinken. ik slaap nog steeds in de caravan en dat is goed te doen. ik hoef niet te koken want ik krijg elke avond voordat ik begin met afwassen eten in het restaurant, das mooi megenomen. o ja 26 januari is in melbourne BIG DAY OUT dat is een concert en daar komt NEIL YOUNG!!! en prodigy en the roots dus dat word wreed kicken!! Voor maar 75 E voor heel de dag!! geen geld dacht ik zo....Dus ik ga, leuke he!!! ik mis jullie allemaal wel maar dat komt goed als ik weer terug ben, doeiiiiiii

  • 05 Januari 2009 - 15:51

    Ina:

    We zij heel blij weer us wat te horen,je ziet er erg goed uit! En natuurlijk wensen we jou een heel goed,gezond en avontuurlijk 2009!
    Hier gaat alles nog als vanouds,het is alleen bitter koud.Veel plezier de 26e dat klinkt heel goed!
    groet van ons

  • 05 Januari 2009 - 20:43

    Pa En Ma:

    Fijn Rob om hier te lezen wat ja allemaal aan het doen bent. Fotos zijn prachtig, leuke collegas. Leukem of vreemde kleuren ijs?
    Nog vis fotos?
    Liefs en groetjes pa en ma.

  • 06 Januari 2009 - 22:20

    Jan En Janny:

    Ha Rob,

    Zo te zien en te lezen gaat het goed met je. Veel werk en tussendoor veel genieten, dat lijkt een goeie combinatie.
    Voor jou onze beste wensen voor 2009 vanuit ons kouwe kikkerlandje, Jan en Janny
    Oja, je pa en ma missen je verschrikkelijk maar dat is goed toch:)

  • 11 Januari 2009 - 10:49

    Ineke, Roos En Ben :

    Hoi Rob,

    Zo te zien zit je nu gebakken daar in het zonnige zuiden! En goeie vooruitzichten ook nog: Neil Young Live, te gek!

    Je hebt nu al een aardig begin van 2009 te pakken, maar we wensen jou ook voor de rest van het jaar een gezonde en onvergetelijke voortzetting.

  • 11 Januari 2009 - 10:49

    Ineke, Roos En Ben :

    Hoi Rob,

    Zo te zien zit je nu gebakken daar in het zonnige zuiden! En goeie vooruitzichten ook nog: Neil Young Live, te gek!

    Je hebt nu al een aardig begin van 2009 te pakken, maar we wensen jou ook voor de rest van het jaar een gezonde en onvergetelijke voortzetting.

  • 01 Februari 2009 - 17:11

    Marja Doornbusch:

    Hoi Robke,

    Wat leuk om steeds die mails te krijgen. Dan denk ik steeds bij mezelf:" die Rob veranderd nooit. Het blijft een spring in het veld" Natuurlijk bedoel ik dit positief, het is heerlijk om te zien dat sommige dingen niet veranderen. Geweldig hoe je het voor elkaar krijgt om te komen waar je wilt. Wat een prachtige foto's, ik zou er zo naartoe willen komen om het zelf te zien. Ik kijk uit naar de volgernde mail.
    Groetjes Marja

  • 24 Februari 2009 - 17:27

    Ina:

    Ja ik kijk ook steeds uit naar de volgende mail!
    hoop dat je het nog steeds leuk hebt ook al heb je het druk, begreep ik.Hier gaat het ondertussen ook naar de lente ruiken,daar knappen we van op.
    alle goeds van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Wit-Rusland, Minsk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2009

hoipipeloi

07 Maart 2009

hoi

05 Januari 2009

werk en werk en chillen

12 December 2008

zelfrectificatie

12 December 2008

vissen en werk
Robbie

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 12518

Voorgaande reizen:

18 November 2008 - 18 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: