weer een berichtje - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van Robbie Maas - WaarBenJij.nu weer een berichtje - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van Robbie Maas - WaarBenJij.nu

weer een berichtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robbie

02 December 2008 | Vaticaanstad, Vatican City

Hoi allemaal dat is lang geleden he, ja ik ben niet zon schrijver.. Maar de afgelopen tijd is er wel wat gebeurt. ben naar Melbourne verkast, en slaap nu in een hostel midden in de stad, en ben op alle mogelijke manieren werk aan het zoeken, maar nog niet gevonden. daarnaast loop ik als een paljas verloren door de stad en vrag ik vanalles aan iedereen, die allemaal ook weer een ander antwoord op dezelfde vraag hebben dus dan blijf je ook even bezig, dat si wel fijn....daarnaast heb ik de box school en zwembad al gevonden en heb ik het dichtstbijzijnde strand al opgezocht, natuurlijk ook de clubs!! Ik ben van plan een hengel te scoren en een visje te vangen, het strand in Melbourne is niet zo iddillisch? komt omdat het een binnen haven is. Maar dan ga ik wat verder met de trein of bus of tram. die kosten in het weekend geen drol! De hostel faciliteiten zijn goed te doen, en de mensen in Melbourne zijn vriendelijk. Ook kom ik elke keer weer nieuwe backpackers tegen die ik snel weer verlaat of mee ga stappen. Ik mis jullie allemaal heel veel, en ben blij dat ik jullie heb om naar terug te komen.Maar nu nog niet er is nog veel water te bevissen veel natuur te bekijken en nog veel werk te doen, dus tot laters en no worries mate!!

  • 02 December 2008 - 07:57

    Peter:

    Toe maar! Australië, Panama, Vaticaanstad. Waar doe je het allemaal van, man!?

  • 02 December 2008 - 14:28

    Pa En Ma:

    He he Rob, wat een druk leven heb je nu he? Neem je een foto van de vis die je vangt? Voor het argief! Hoop dat je vlug werk vind. Groetjes en liefs Pa en ma.

  • 04 December 2008 - 06:04

    Eva Jakobsen:

    Hey, Je maakt er al echt je thuis van met boxen zwemmen en vissen. Ben blij dat je het naar je zin hebt. Succes met the job. Xxx

  • 06 December 2008 - 12:45

    Tol:

    Hoi ik heb net een berichtje van oma via de chatbox gestuurd. Was voor mij de eerste keer, dus ik hoop dat het aankomt. Ik hoop dat je het na je zin hebt en snel leuk werk vind. Je mis nu zeker wel de wortels van je moeder. Ik zal vragen of ze wat naar je opstuurd. Ik wens je nog heel veel leuke avonturen toe. Tot de mail voorlopig.

    groeten Tol

  • 08 December 2008 - 22:02

    Moise:

    Hey Robbie, ben je geregeld aan het volgen via deze site. Na even wennen heb je de smaak inmiddels redelijk te pakken volgens mij. Toevallig heb ik gister (7 dec.) je moeder nog even gesproken die aangaf dat je inmiddels bij een vrouw in huis zat en een kamer huurt. Ook gaf ze aan dat ze een schuur vol hengels had staan en je je volledig mocht uitleven. Nou, das beter als die vieze watertjes in Nederland denk ik. Is het weer een beetje lekker daar? En de wijven? haha, dat zal wel goed komen met jou denk ik. Belangrijk is dat je een leuke tijd heb en een ander stukje wereld ervaart en dus ook wat wereldwijser wordt, jaja klinkt allemaal erg filosofisch maar je weet wat ik bedoel toch? Volgens mij zei je moeder ook dat je in de bediening ging werken bij bruiloften, das goed te doen lijkt mij. Hier verder alles ok, ben net 4 dagen in Zeeland geweest en ben 2 keer bij Kevin geweest. Hij volgt je ook via deze site. Heb geprobeerd bij Jef langs te gaan, maar hij gaf aan dat het nog vrij slecht gaat. Vaak en snel gespannen en nog erg last van geheugenverlies. Maar goed, laten we hopen dat het bijtrekt na verloop van tijd. Nou ik wens je voor de komende tijd weer effe superveel fun. Ik blijf op de hoogte van je belevenissen......
    Groet van Moise

  • 09 December 2008 - 19:54

    Pa En Ma:

    Roooooob, laat eens wat van je horen, waar je zit enz. groetjes pa en ma.

  • 10 December 2008 - 15:49

    Nani :

    robje popje,
    spannende verhalen allemaal. prima, dat je wilt gaan vissen. dat staat ook nog op mijn lijst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vaticaanstad, Vatican City

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2009

hoipipeloi

07 Maart 2009

hoi

05 Januari 2009

werk en werk en chillen

12 December 2008

zelfrectificatie

12 December 2008

vissen en werk
Robbie

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 12520

Voorgaande reizen:

18 November 2008 - 18 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: