vissen en werk - Reisverslag uit Fale old settlement, Tokelau van Robbie Maas - WaarBenJij.nu vissen en werk - Reisverslag uit Fale old settlement, Tokelau van Robbie Maas - WaarBenJij.nu

vissen en werk

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robbie

12 December 2008 | Tokelau, Fale old settlement

Hoi allemaal ik heb gevist gister op de pier (tering mooi weer, moet hoed en bril op voor de zon) en er zit allemaal rare vis: Inktvis met grote ogen, papegaaivis, leatherjacket (blauw geel), vierkante giftige visjes die je dood moet maken en niet mag terug gooien. Gass whiting(wijting maar dan met groene streepen) zee zalm, en travelly!! die worden heel groot en wil ik vangen, de rest heb ik allemaal(behalve inktvis) al een keer gevangen. Fotos komen nog. zaterdag avond moet ik als proef afwassen in een restaurant en zondag als proef in een broodjes en koffie tentje aan de kust werken. dan kan ik na 25 dec wanneer het hier echt vakantie is fulltime werken!!

• 12 December 2008 - 19:59

Ina:

Ha die Rob
    fijn weer eens wat te horen.Je hebt ook lekker je draai gevonden zo te horen.Hier moeten we ons wapenen tegen de kou.
    Veel plezier groet van ons

• 21 December 2008 - 10:26

Pa En Ma:

Hoi, Rob, Het is rustig op deze mail he? Veel mensen reageren toch op je andere mail adres. Jammer hoor. Hou jij het nog wel bij?
    Groetjes pa en ma.

• 26 December 2008 - 16:34

Jan En Janny:

Hoi Rob,

Kerst is alweer voorbij, zeker waar jij nu zit. Was waarschijnlijk heel anders dan voorgaande jaren. Lekker weertje daar? Hier vriest het. Af en toe volgen we je op deze website maar er staat niet zo heel veel op. Dus laat nog eens wat van je horen via deze website. We leven in elk geval met je mee. Zet em op en tot een volgend bericht! Groeten van Jan en Janny